Thursday, December 14, 2017

Datang Tak Dijemput, Pulang Tak Dihantar (Abbey Road Studios)


Seperti mana di masa dahulu, penjajah British datang menjajah negara kita. Mereka datang tak diundang. 
Di Abbey Road Studio, saya membalas kembali perbuatan mereka dengan menjajah sementara tangga masuk ke pintu Abbey Road Studios (22/01/2013)

22 January 2013

sebenarnya tidak boleh, aku telah diberi warning sign oleh pekerja dia (tgk dlm gambar, di belah kanan) namun kita buat kerja pantas. selepas aku buat kerja ni, pintu pagar depan Abbey Road ditutup. Aku rasa selalunya pagar mmg ditutup, namun rezeki aku , waktu tu gate itu terbuka maka.. aku tidak lepas kan peluang. Kalau di ambil gambar dari jauh, tulisan Abbey Road tu tidak kelihatan.. maka.. aku terpaksa mengambil inisiatif guerrilla seperti ini. Bermacam tapak kaki rockstar dah lalu disini... Beatles, Pink Floyd, Radiohead dan bermacam-macam lagi.



wife aku melintasi zebra crossing Abbey Road.

------------------------------------

Pada 22 April 2019 , aku sekali lagi melawat Abbey Road. Sebelum ini ada pada waktu 'honeymoon' , dan pada kali ini pula, aku membawa hasil honeymoon tersebut tu ke sini. Satu famili melawat Abbey Road. huhuhu.











22 April 2019

No comments:

Post a Comment

Melawat Pink Floyd di Cambridge (27 April 2019)

di pekan Cambridge.  Pada 27 April 2019, aku melawat rumah rumah lama Syd Barrett, Roger Waters, dan David Gilmour di Cambridge.  ...